ایسنای کرمان به عنوان خبرگزاری برتر معرفی و تجلیل شد

ایسنای کرمان به عنوان خبرگزاری برتر معرفی و تجلیل شد

یوویک/کرمان پیش از ظهر امروز ۱۳ مرداد ماه در مراسم تجلیل از دست اندرکاران برنامه‌های دهه فجر استان کرمان با عنوان یاوران شورا، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار از ایسنای کرمان به عنوان خبرگزاری برتر تجلیل به عمل آمد.

حسین انجم شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در این مراسم اظهار کرد: در طول یک سال گذشته بیش از ۲۵ مناسبت را برگزار کردیم و بیش از ۴۰ اجتماع و راهپیمایی در حمایت از غزه در استان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه ۳۵ دستگاه و نهاد عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند، افزود: کار برگزاری مراسم زیاد و سنگین است و همه دست‌اندرکاران تلاش زیادی می‌کنند.

انجم شعاع با اشاره به حضور فعال مردم کرمان در مراسم و مناسبت‌های ملی و مذهبی بیان کرد: در دهه امامت و ولایت ۱۰۰ هزار نفر از گذر غدیر کرمان بازدید کردند.

به گزارش یوویک، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان نیز در این مراسم گفت: هنر شورای هماهنگی این است که ظرفیت‌ها را در کنار هم قرار بدهد و مناسبت‌ها را با شکوه و عظمت برگزار نماید که در این زمینه موفق عمل کرده است.

وی اظهار کرد: دهه فجر، ایام پیروزی و سالگرد انقلاب اسلامی است و رقابت سالم دستگاه‌های اجرایی در گرامیداشت این ایام رصد می‌شود و شورا قدردانی از آنها را وظیفه خود می‌داند که تقدیر کند.

همچنین محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این مراسم گفت: وظیفه برگزای مراسم و مناسبت‌ها بر دوش همه ماست و از همه دست اندرکاران قدردانی می‌کنم.

پایان خبر یوویک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ایسنای کرمان به عنوان خبرگزاری برتر معرفی و تجلیل شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ایسنای کرمان به عنوان خبرگزاری برتر معرفی و تجلیل شد"، کلیک کنید.