اوجی: تا غروب امروز همه خطوط گازی بازسازی و تعمیر شده و در مدار تولید قرار می گیرند؛ جای هیچ نگرانی نیست

جزییات خرابکاری و انفجار خط لوله گاز؛

اوجی: تا غروب امروز همه خطوط گازی بازسازی و تعمیر شده و در مدار تولید قرار می گیرند؛ جای هیچ نگرانی نیست

وزیر نفت گفت: حادثه خسارات جانی نداشته است. هدف دشمن قطعی گاز های استان های بزرگ بود که اتفاق نخواهد افتاد. از قبل هم رو همه تاسیسات نفتی و گازی در آماده باش بودیم.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری یوویک؛ جواد اوجی، وزیر نفت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هییت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت یک بامداد توسط شبکه عملیات های خرابکارانه تروریستی در دو سه منطقه خطوط انتقال گاز انفجار صورت گرفت. در ساعت اولیه همکاران حضور پیدا کردند.

وی با تاکید بر اینکه ما از قبل آمادگی داشتیم می دانستیم با توجه به اتفاقات منطقه و راهپیمایی باشکوه 22 بهمن احتمال خرابکاری وجود دارد، افزود: آرایش شبکه را سریعاً تغییر دادیم و تیم های عملیاتی سریع در منطقه حضور پیدا کردند.

وزیر نفت بیان کرد: حادثه خسارات جانی نداشته است. هدف دشمن قطعی گاز های استان های بزرگ بود که اتفاق نخواهد افتاد. از قبل هم رو همه تاسیسات نفتی و گازی در آماده باش بودیم.

اوجی در پایان گفت: تا غروب امروز همه خطوط گازی بازسازی و تعمیر شده و در مدار تولید قرار می گیرند؛ جای هیچ نگرانی نیست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اوجی: تا غروب امروز همه خطوط گازی بازسازی و تعمیر شده و در مدار تولید قرار می گیرند؛ جای هیچ نگرانی نیست" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اوجی: تا غروب امروز همه خطوط گازی بازسازی و تعمیر شده و در مدار تولید قرار می گیرند؛ جای هیچ نگرانی نیست"، کلیک کنید.