انجام 4 ماموریت پلیسی در سمنان/ عامل توهین به مقدسات دستگیر شد – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

انجام 4 ماموریت پلیسی در سمنان/ عامل توهین به مقدسات دستگیر شد - خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار یوویک، سردار جلیل موقوفه ای بعد از ظهر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی برای روز شنبه در استان خبر داد و ابراز داشت: در مهمترین رویداد عامل توهین به مقدسات در یکی از شبکه های اجتماعی حوزه مهدی شهر شناسایی و دستگیر شد.

وی ضمن بیان اینکه این فرد با انتشار استوری با محتوی توهین به مقدسات در یکی از شبکه های اجتماعی احساسات را جریحه دار کرده بود، افزود: متهم بی پروا به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را تاثیر پذیری از سایر صفحات مجازی عنوان کرده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه فردی یک دستگاه کنسول بازی از سایت دیوار خریداری و 255 میلیون ریال واریز و با عدم ارسال کالا مواجه شده بود، ابراز داشت: با تلاش پلیس فتا رد پای کلاهبردار در تهران شناسایی و دستگیر شد.

موقوفه ای ضمن بیان اینکه فرد متهم سابقه کلاهبرداری با همین شیوه را در استان های دیگر داشته و دو بار هم در استان های دیگر دستگیر شده است، تصریح کرد: از مخفیگاه او دو دستگاه تلفن هوشمند کشف و ضبط شد.

وی از دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره در جنوب شاهرود خبر داد و افزود: این متهم 40 ساله به انجام شش فقره سرقت از ساختمان های نیمه تمام اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف یک کامیون حاوی هشت و نیم تن ماهی خشک به ارزش سه میلیارد ریال در پاسگاه فولاد محله مهدی شهر خبر داد و اضافه کرد: این محموله از بندر عباس به مقصد یکی از استان های شمالی بارگیری شده بود که شناسایی و توقیف شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انجام 4 ماموریت پلیسی در سمنان/ عامل توهین به مقدسات دستگیر شد – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انجام 4 ماموریت پلیسی در سمنان/ عامل توهین به مقدسات دستگیر شد – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.