انتقال بیش از 10 میلیارد لیتر انواع فرآورده نفتی و نفت خام در منطقه شمال غرب

انتقال بیش از 10 میلیارد لیتر انواع فرآورده نفتی و نفت خام در منطقه شمال غرب

یوویک/زنجان مدیر منطقه شمال غرب از انتقال بیش از 10 میلیارد لیتر انواع فرآورده های نفتی و نفت خام در ده ماهه سال جاری در این منطقه خبر داد.

به گزارش یوویک و به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالغرب، علی جعفر آقایی اظهار کرد: طی 10 ماهه سال جاری به میزان 5 میلیارد و 425 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی و 4 میلیارد و 715 میلیون لیتر نفت خام توسط این منطقه منتقل شده است.

وی افزود: این حجم از انتقال در مسافتی به طول 2100 کیلومتر در پهنای شش استان شمالغرب کشور که شامل البرز، زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل است.

جعفرآقایی گفت: طی بازه زمانی 10 ماهه سال جاری تاکنون به میزان بیش از 498 میلیون لیتر سوخت مایع تحویل سه نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه، سبلان اردبیل و سلطانیه زنجان شده است.

مدیر منطقه شمال غرب با اشاره به پروژه های فعال در این منطقه، گفت: تعدادی از این پروژه ها تحویل موقت شده اند که از اقدامات پر اهمیت صورت گرفته، تعمیر نقاط خوردگی در مسیرهای خطوط انتقال و نصب الکتروپمپ جدید در مرکز انتقال نفت ابهر که بدین ترتیب 4 مرکز انتقال نفت فرآورده ری – تبریز به الکتروپمپ به عنوان پشتیبان تجهیز شده را می توان نام برد.

وی در خصوص تسطیح مسیر خطوط نیز گفت: 283 کیلومتر از مسیر خطوط انتقال منطقه شمال غرب طی سال جاری تسطیح شده اند.

پایان خبر یوویک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتقال بیش از 10 میلیارد لیتر انواع فرآورده نفتی و نفت خام در منطقه شمال غرب" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتقال بیش از 10 میلیارد لیتر انواع فرآورده نفتی و نفت خام در منطقه شمال غرب"، کلیک کنید.