افتتاح خانه محیط زیست درچهارمحال وبختیاری

افتتاح خانه محیط زیست درچهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری یوویک استان چهارمحال و بختیاری ، هم زمان با روز ملی آموزش همگانی محیط زیست خانه محیط زیست شهرستان فرخ شهر در محل کتابخانه ملاصدرای شهر فرخ شهر با حضور مدیرکل، مسیولان و کارشناسان حفاظت محیط زیست استان، مسیولان شهرستان فرخ شهر و علاقمندان به محیط زیست افتتاح شد.

سعید یوسف پور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: آموزش همگانی، استفاده از ظرفیت اثربخش و میدانی گروه ها و مخاطبان اثرگذار اجتماعی، نهادینه سازی رفتار شهروندی و جلب مشارکت آنها، ایجاد و توسعه مهارت برای حفظ محیط زیست از اهداف و کارکردهای خانه های محیط زیست است.

یوسف پور با اشاره به ظرفیت های طبیعی شهرستان فرخ شهر گفت: در طرح ایجاد خانه های محیط زیست، در نظر است فضای فرهنگی و پرنشاطی در این مکان ها فراهم شود تا مردم با حضور داوطلبانه و موثر خود در عرصه محیط زیست، به کاهش مشکلات و استفاده از فرصت ها کمک کنند.

وی تاکید کرد: خانه های محیط زیست یکی از بسترهای اصلی برای مردمی سازی فعالیت های این حوزه و فضایی برای گفت وگو، بحث، چالش و مطالبه گری است که منجر به افزایش سواد و دانش محیط زیستی مردم خواهد شد و در نهایت به حفظ بهتر محیط زیست کمک می کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در پایان تصریح کرد: نتیجه اهتمام اعضای شورای فرهنگ عمومی کشور و دولت سیزدهم به موضوع حفاظت و صیانت از محیط زیست، 15 اسفند ماه به عنوان روز «آموزش همگانی حفظ محیط زیست» نام گذاری و در تقویم رسمی کشور ثبت شده است که این روز در تقویم رسمی کشور اتفاقی ارزشمند برای جامعه محیط زیستی کشور است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح خانه محیط زیست درچهارمحال وبختیاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح خانه محیط زیست درچهارمحال وبختیاری"، کلیک کنید.