اعطای تسهیلات ۱۱۳ میلیارد تومانی اشتغال به مددجویان البرزی – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

اعطای تسهیلات ۱۱۳ میلیارد تومانی اشتغال به مددجویان البرزی - خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری یوویک، غلامحسین پورمنافی اظهار کرد: در طول سال‌جاری، ۹۵۸ نفر از مددجویان مورد حمایت با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی وارد بازار کار شده‌اند.

وی افزود: بیش از ۱۱۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و خودکفایی به مددجویان مورد حمایت پرداخت شد تا بتوانند شغل مورد نظر خود را ایجاد کنند.

پورمنافی ضمن قدردانی از همکاری بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، بیان کرد: امیدواریم در سال‌جاری و با همیاری همه جانبه بانک‌های عامل بتوانیم صددرصد اعتبارات خوداشتغالی را جذب کنیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز گفت: ۶۲۰ نفر از مددجویان مورد حمایت نیز در حال آموزش هستند تا با دریافت مهارت‌های فنی و تخصصی، پس از دریافت وام بتوانند وارد چرخه تولید شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعطای تسهیلات ۱۱۳ میلیارد تومانی اشتغال به مددجویان البرزی – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعطای تسهیلات ۱۱۳ میلیارد تومانی اشتغال به مددجویان البرزی – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.