ارتش، قهرمان المیپک مهارتی سربازان شد

ارتش، قهرمان المیپک مهارتی سربازان شد

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با اشاره به برگزاری اختتامیه اولین المپیک مهارتی سربازان نیروهای مسلح از قهرمانی ارتش جمهوری اسلامی در این مسابقات خبر داد.

سردار موسی کمالی در گفت وگو با یوویک در تشریح جزییات برگزاری مسابقات مهارتی سربازان نیروهای مسلح گفت: اولین دوره از مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح یا همان المپیک مهارتی سربازان ظهر امروز به کار خود پایان داد. این مسابقات در چهار مرحله شهرستانی، استانی، سازمانی و نهایی برگزار شد و در نهایت نفرات اول تا سوم در 15 رشته مهارتی معرفی و اعلام شدند.

وی ادامه داد: ابتدا سربازان ماهر در سطح شهرستان به رقابت با یکدیگر پرداختند که در اجرای آن 21 هزار سرباز مشارکت داشتند و شاید از این منظر بتوان این مسابقه را یکی از پرشرکت کننده ترین مسابقات کشور دانست. در مرحله دوم، حدود 7000 نفر امکان رقابت داشتند. در نهایت نیز 165 نفر وارد مرحله نهایی شده که از این تعداد 45 نفر موفق به کسب رتبه های اول تا سوم در 15 رشته مهارتی شدند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح ادامه داد: بر اساس نتایج به دست آمده، سربازان ارتش جمهوری اسلامی با کسب بیشتر مدال و امتیاز در رتبه اول قرار گرفتند، پس از آن سربازان سپاه پاسداران قرار داشتند و در رتبه سوم نیز سربازان فراجا قرار گرفتند.

کمالی با بیان اینکه برای سربازان برگزیده مشوق هایی در نظر گرفته شده است، گفت: این افراد در رشته هایی نظیر آمادگی جسمانی، دفاع شخصی و حفاظت فیزیکی، تعمیرات تخصصی، آشپزی، امداد و نجات، آرایشگری و … به رقابت پرداختند و بنا شد تا با توجه به مهارتی که دارند در اولویت استخدام نیروهای مسلح، جمعیت هلال احمر و … قرار بگیرند. همچنین به تمامی این افراد وام 150 میلیون تومانی مهارت آموزی اعطا می شود تا به وسیله آن اشتغالزایی کنند.

پایان خبر یوویک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارتش، قهرمان المیپک مهارتی سربازان شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارتش، قهرمان المیپک مهارتی سربازان شد"، کلیک کنید.