اخذ مجوز کودکستان‌ها از درگاه ملی مجوزها صورت می‌گیرد – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

اخذ مجوز کودکستان‌ها از درگاه ملی مجوزها صورت می‌گیرد - خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

وجیه فاضل در گفت و گو با خبرنگار یوویک با اشاره به روند مجوزدهی کودکستان‌ها اظهار کرد: برای تأسیس کودکستان اعم از مراکز فاقد مجوز یا دارای مجوز از سایر نهادها و سازمان‌ها باید از طریق درگاه ملی مجوزها اقدام کنند در غیر این صورت فعالیت آن‌ها غیرمجاز بوده است.

وی افزود: از سویی دیگر مربیان کودکستان‌ها می‌توانند برای تطبیق یا معادل‌سازی گواهی‌های آموزشی خود به سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک مراجعه کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان کودکستان‌ها اعم از حقیقی – حقوقی، خانه‌های بازی، مرکز خلاقیت، و… را از جمله مراکز مجاز برای دریافت مجوز دانست و افزود: کلیه مراکز فعال ارائه‌کننده خدمات تربیتی، آموزشی و مراقبتی شامل مهدهای کودک و مراکز پیش‌دبستانی و سایر مراکز آموزش و تربیت و نگهداری از کودکان برای ادامه فعالیت خود باید فرایند تکمیل پرونده خود را از سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک پیگیری کنند.

وی یادآور شد: در سال جاری بیش از ۱۹ متقاضی صدور مجوز تأسیس کودکستان با تأیید شورای برنامه‌ریزی و نظارت تعلیم و تربیت کودک استان اصفهان مجوز دریافت کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اخذ مجوز کودکستان‌ها از درگاه ملی مجوزها صورت می‌گیرد – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اخذ مجوز کودکستان‌ها از درگاه ملی مجوزها صورت می‌گیرد – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.