اختلال 72 ساعته در شبکه تلفن ثابت منطقه پادادشهر اهواز

اختلال 72 ساعته در شبکه تلفن ثابت منطقه پادادشهر اهواز

یوویک/خوزستان مدیر مخابرات اهواز گفت: شبکه تلفن ثابت و اینترنت خانگی مشترکین منطقه پادادشهر اهواز به مدت 72 ساعت دچار قطعی و اختلال می شود.

ایرج توحیدی پور در گفت و گو با یوویک از اجرای عملیات جابجایی تجهیزات و منصوبات مخابراتی در محدوده مرکز تلفن آزادی اهواز خبرداد و اظهار کرد: با اجرای عملیات جابجایی تجهیزات مخابراتی، شبکه تلفن ثابت برخی مشترکین در محدوده مرکز تلفن آزادی شهرستان اهواز دچار اختلال و قطعی می شود.

وی افزود: اجرای عملیات جابجایی تجهیزات مخابراتی (کافوی شماره 61) در محدوده مرکز تلفن آزادی شهرستان اهواز از امروز 28 بهمن ماه آغاز می شود.

توحیدی پور با تشکر از صبر و شکیبایی شهروندان تا وارد مدار شدن شبکه تلفن ثابت مشترکین ادامه داد: با شروع این عملیات که به علت اجرای پروژه پل سازی در میدان جمهوری و احداث پل روگذر شهدای غزه، انجام می شود، شبکه تلفن ثابت و اینترنت Adsl خانگی مشترکین در محدوده میدان جمهوری تا خیابان 10 منطقه پادادشهر اهواز به مدت 72 ساعت دچار قطعی و اختلال می شود.

پایان خبر یوویک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اختلال 72 ساعته در شبکه تلفن ثابت منطقه پادادشهر اهواز" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اختلال 72 ساعته در شبکه تلفن ثابت منطقه پادادشهر اهواز"، کلیک کنید.