آلکاراس و مدودف یک گام تا فینال ایندین ولز/ نابغه تنیس در محاصره زنبورها!

آلکاراس و مدودف یک گام تا فینال ایندین ولز/ نابغه تنیس در محاصره زنبورها!

کارلوس آلکاراس و دنیل مدودف روس راهی مرحله نیمه نهایی رقابتهای تنیس ایندین ولز شدند.

به گزارش یوویک، در ادامه رقابت های تنیس مسترز ایندین ولز، دنیل مدودف روس مقابل هولگر رونه دانمارکی در 2 ست و با نتایج 6 بر 4 و 7 بر 5 به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد تا به مصاف تامی پاول آمریکایی برود.

همچنین کارلوس آلکاراس مرد دوم تنیس جهان از اسپانیا نیز در 2 ست و با نتایج 6 بر 3 و 6 بر یک مقابل الکساندر زورف آلمانی به برتری رسید و برای سومین سال پیاپی راهی نیمه نهایی شد تا برای رسیدن به فینال به مصاف یانیک سینر دیگر ستاره تنیس جهان از ایتالیا برود.

این دیدار به دلیل حمله تعداد زیادی زنبور به زمین بازی با وقفه همراه بود تا جاییکه آلکاراس نابغه تنیس جهان حسابی از این موضوع کلافه شده بود.

پایان خبر یوویک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آلکاراس و مدودف یک گام تا فینال ایندین ولز/ نابغه تنیس در محاصره زنبورها!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آلکاراس و مدودف یک گام تا فینال ایندین ولز/ نابغه تنیس در محاصره زنبورها!"، کلیک کنید.