آغاز اردوهای کاوش در طبیعت مراکز کانون کرمانشاه 

آغاز اردوهای کاوش در طبیعت مراکز کانون کرمانشاه 

محمدخیاط زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار یوویک کرمانشاه، اظهار کرد: نخستین مرحله از این اردوها در مرکز شماره چهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار شد؛ در این اردوها ما به دنبال این هستیم که اعضا با حضور در طبیعت علاوه بر اینکه از این حضور لذت می‌برند، بتوانند یک فعالیت علمی را هم به انجام برسانند. 

وی افزود: در اردوهای کاوش در طبیعت با حضور مربیان و افراد متخصص در حوزه علوم زیستی، اعضا ضمن جمع‌آوری برگ‌های زیبا در طبیعت، با استفاده از تجهیزات قرار گرفته در اردو و آشنا شدن با برگ‌ها، آوندها و نحوه کارکرد برگ‌ها در طبیعت؛ نسبت به نقاشی طرح آوند برگ‌های انتخابی اقدام می‌کنند. 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: از نوع برگ‌های انتخاب شده و آوند ترسیم شده در هر مرکز نمایشگاهی برگزار خواهد شد. 

زنجانی خاطرنشان کرد: نخستین اردوی آن در مرکز شماره چهار برگزار شده و امید است در دیگر مراکز منتخب هم، این برنامه با حضور مربیان و مدرسین برگزار شود که این اتفاق در راستای تقویت فعالیت‌های علمی در مراکز است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز اردوهای کاوش در طبیعت مراکز کانون کرمانشاه " هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز اردوهای کاوش در طبیعت مراکز کانون کرمانشاه "، کلیک کنید.